sábado, 15 de mayo de 2010

Test Maasai



Avui hem anat a fer companyia a l'Amat a fer uns quants kilometres junts, l'Osensei ha començat a les 7 del mati junt amb en Josep Berengüi i en Marcel. A les 9 ens hem acoplat en Makina i el Boss, a la hora dels senyors ha vingut en Rampetes ( tambe dir que és el que s'ha retirat mes tard).
Ja eren una bona colla , mes tard s'han acoplat d'altres com en Xavier Guillem, en Moi i les noies.
Hem rodat a un ritme de 33 de mitja que no esta malament.
Hem tingut una petita caiguda de l'Osensei per culpa d'un corredor que no sap el que és rodar en grup i que no es pot adelantar i despres canviar de direccio de cop.
Al final L'Osensei ha fet uns 150km, en Marcel uns 170, el Boss 120, en Makina 100, en Josep Berengüi 130 i en Rampetes uns 110.
Les ultimes noticies son que l'Amat no ha pogut acabar per varis motius fent uns 210 km aprox.
La proxima vegada segur que aconseguira el seu repte, intentarem anar a la tarda que és quan es queda sol a fer companyia. Perque tot s'ha de dir: fer 400km son molts pero molts kilometres. Jo quan portava 100 ja estaba fins els coj...

Aqui el nuevo amigo de l'Angel dando acto de fe del test.

Los datos del test del Boss.


La media del test de 120 kilometros.

1 comentario:

  1. Gràcies de tot cor pel vostre recolzament David, Àngel i Dani. Molt bona feina feta per la vostra part, i vaig prioritzar la familia, la Mónica em va trucar que no es trobava gens bé al migdia i al km.208 vaig decidir estar amb ella, que prou fotuda estava quan la vaig trobar. Ja em va semblar estrany durant tot el matí que no vingués a rodar amb nosaltres quan tenia previst fer 150 kms. amb nosaltres. Una abraçada i ja veieu que l´ambient a l´Estany és genial, i amb vosaltres encara més! Amatstrong

    ResponderEliminar